Petycje
Przyjmowanie i rozpatrywanie petycji odbywa się zgodnie z przepisami ustawy z dnia 11 lipca 2014 roku o petycjach (Dz. U. z 2014r. poz. 1195).
Petycje kierowane do Burmistrza Miasta Tuszyna można nadsyłać:
- pocztą tradycyjną na adres:
Urząd Miasta w Tuszynie
95-080 Tuszyn, ul. Piotrkowska 2/4
- pocztą elektroniczną na adres: tuszyn@tuszyn.info.pl
- doręczać osobiście do Urzędu Miasta w Tuszynie, przy ul. Piotrkowskiej 2/4, w godzinach 7.30 – 15.30 w poniedziałek, środę i czwartek, w godzinach 7.30 -17.00 we wtorek oraz w godzinach 7.30-14.00 w piątek.
Prosimy o oznaczenie przesyłek dopiskiem „PETYCJE”
Zgodnie z ustawą petycja powinna zawierać:
- imię i nazwisko wnoszącego oraz dokładny adres do korespondencji (ulicę, numer domu, mieszkania, kod pocztowy, miejscowość); jeśli petycję składa grupa podmiotów należy wskazać reprezentującą ją osobę;
- jeśli petycja składana jest w interesie innej osoby musi to nastąpić za jej zgodą, wyrażoną w formie pisemnej, którą należy dołączyć do petycji;
- wskazanie przedmiotu petycji, którym zgodnie z art. 2 ust. 3 ustawy o petycjach: „może być żądanie, w szczególności, zmiany przepisów prawa, podjęcia rozstrzygnięcia lub innego działania w sprawie dotyczącej podmiotu wnoszącego petycję, życia zbiorowego lub wartości wymagających szczególnej ochrony w imię dobra wspólnego, mieszczących się w zakresie zadań i kompetencji adresata petycji”.
Petycje niezawierające imienia i nazwiska (nazwy) oraz adresu wnoszącego pozostawiane będą bez rozpoznania.
|