Petycje
Przyjmowanie i rozpatrywanie petycji odbywa si? zgodnie z przepisami ustawy z dnia 11 lipca 2014 roku o petycjach (Dz. U. z 2014r. poz. 1195).
Petycje kierowane do Burmistrza Miasta Tuszyna mo?na nadsy?a?:
- poczt? tradycyjn? na adres:
Urz?d Miasta w Tuszynie
95-080 Tuszyn, ul. Piotrkowska 2/4
- poczt? elektroniczn? na adres: tuszyn@tuszyn.info.pl
- dor?cza? osobi?cie do Urz?du Miasta w Tuszynie, przy ul. Piotrkowskiej 2/4, w godzinach 7.30 – 15.30 w poniedzia?ek, ?rod? i czwartek, w godzinach 7.30 -17.00 we wtorek oraz w godzinach 7.30-14.00 w pi?tek.
Prosimy o oznaczenie przesy?ek dopiskiem „PETYCJE”
Zgodnie z ustaw? petycja powinna zawiera?:
- imi? i nazwisko wnosz?cego oraz dok?adny adres do korespondencji (ulic?, numer domu, mieszkania, kod pocztowy, miejscowo??); je?li petycj? sk?ada grupa podmiotów nale?y wskaza? reprezentuj?c? j? osob?;
- je?li petycja sk?adana jest w interesie innej osoby musi to nast?pi? za jej zgod?, wyra?on? w formie pisemnej, któr? nale?y do??czy? do petycji;
- wskazanie przedmiotu petycji, którym zgodnie z art. 2 ust. 3 ustawy o petycjach: „mo?e by? ??danie, w szczególno?ci, zmiany przepisów prawa, podj?cia rozstrzygni?cia lub innego dzia?ania w sprawie dotycz?cej podmiotu wnosz?cego petycj?, ?ycia zbiorowego lub warto?ci wymagaj?cych szczególnej ochrony w imi? dobra wspólnego, mieszcz?cych si? w zakresie zada? i kompetencji adresata petycji”.
Petycje niezawieraj?ce imienia i nazwiska (nazwy) oraz adresu wnosz?cego pozostawiane b?d? bez rozpoznania.
|