Ogłoszenie o naborze ukazało się 07 września 2011 roku na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta w Tuszynie i Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Tuszyn. Termin złożenia aplikacji upływał 19 września 2011 roku. Na konkurs, w podanym terminie wpłynęła jedna oferta aplikacyjna.
Po analizie otrzymanej oferty Komisja Konkursowa uznała, iż spełnia ona wymogi formalne i Komisja zaprosiła kandydata na rozmowę kwalifikacyjną, co było drugim etapem naboru. W dniu 22.09.2011 roku od godz. 9 przeprowadzona została rozmowa kwalifikacyjna Komisji Konkursowej z kandydatem. W trakcie rozmowy kwalifikacyjnej kandydat przedstawił swoją osobą – zdobyte wykształcenie oraz doświadczenie zawodowe. Członkowie Komisji Kwalifikacyjnej zadawali kandydatowi pytania dotyczące regulacji prawnych z zakresu obrony cywilnej oraz powodów, dla których kandydat ubiega się o stanowisko Inspektora ds. OC w Urzędzie Miasta w Tuszynie.
Po zakończonej rozmowie kwalifikacyjnej członkowie Komisji Konkursowej wyrazili swoją opinie związaną z kandydatem. Kandydat przystępujący do konkursu oceniony został dobrze. Pan Rutkowski wykazał się dobrą znajomością zagadnień z zakresu obrony cywilnej.
Posiadane wykształcenie wyższe – magister ekonomii i wieloletnie doświadczenie zawodowe oraz cechy osobowościowe, jakimi wykazał się w trakcie naboru wykazują, że Pan Arkadiusz Rutkowski posiada predyspozycje do pracy na w/w stanowisku.
Z tych powodów Pan Rutkowski przeszedł pozytywnie II etap naboru i zostanie zatrudniony w Urzędzie Miasta Tuszyna.
Witold Małecki
Burmistrz Miasta Tuszyna
|