Informacja o wynikach naboru na stanowisko: KIEROWNIK SAMORZADOWEJ PRZYCHODNI ZDROWIA W TUSZYNIE

Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru na ww. stanowisko komisja uznała, że żaden z kandydatów nie spełnia wymogów koniecznych do objęcia stanowiska


Uzasadnienie dokonanego wyboru
 

W wyniku ogłoszenia o naborze aplikacje przesłało pięciu kandydatów.

Grażyna Kujawska
Grzegorz Świątnicki
Tomasz Mackiewicz
Renata Purymska
Juliusz Pietrzak

Żaden z kandydatów nie spełniał wymogów koniecznych.



Informacja wytworzona przez / odpowiada za treść informacji:
  Sylwia Piter [Kierownik Referatu Ogólnoorganizacyjnego] dnia 0 0000

Informacja opublikowana przez:
  dnia 13 2011 godz. 14:27






Poniżej znajdują się szczegółowe informacje na temat oferty pracy.


URZĄD MIASTA W TUSZYNIE POSZUKUJE KANDYDATÓW NA STANOWISKO KIEROWNIKA SAMORZADOWEJ PRZYCHODNI ZDROWIA

Osoba/instytucja zgłaszająca ofertę:
  URZĄD MIASTA W TUSZYNIE

Oferowane stanowisko:
  KIEROWNIK SAMORZADOWEJ PRZYCHODNI ZDROWIA W TUSZYNIE

Wymiar czasu:
  Pełny etat

Miejsce składania ofert:
  Sekretariat Urzędu Miasta Tuszyna (Tuszyn, ul. Piotrkowska 2/4 )

Wymagania:
   

    1.1. Wymagania niezbędne:

  1. wykształcenie wyższe, mile widziane podyplomowe

  2. co najmniej sześcioletni staż pracy, mile widziane doświadczenie w kierowaniu samodzielnym zakładem opieki zdrowotnej,

  3. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,

  4. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,



1.2. Wymagania dodatkowe:


1)   Znajomość regulacji prawnych w zakresie zajmowanego stanowiska, w szczególności:

·        ustawy o zakładach opieki zdrowotnej,

·        ustawy o finansach publicznych

·        znajomość przepisów kadrowych w zakresie pracowników ZOZ.

  1. Zdolności organizacyjne, kreatywność, odpowiedzialność, systematyczność, rzetelność, zaangażowanie, komunikatywność, wysoka kultura osobista, dyspozycyjność i odporność na stres, umiejętność podejmowania trudnych i szybkich decyzji,

  2. własną koncepcje zarządzania placówką , przedstawioną w formie pisemnej.



Zakres obowiązków:
   

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:


Do zakresu obowiązków kierownika Samorządowej Przychodni Zdrowia należeć będzie w szczególności reprezentowanie Przychodni, podejmowanie decyzji dotyczących funkcjonowania Przychodni.



Wymagane dokumenty:
   

Wymagane dokumenty:

a) życiorys (CV) - (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej),
b) list motywacyjny,
c) dokumenty poświadczające wykształcenie (kserokopie dyplomów, świadectw ),
d) zaświadczenie lub oświadczenie o niekaralności,
e) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach
f) kopie świadectw pracy .



Dodatkowe informacje:
   

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Urzędu Miasta Tuszyn (Tuszyn, ul. Piotrkowska 2/4 ) z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko Kierownik SPZ”, w terminie do dnia 10.06.2011r. do godz. 15.00 . Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.

Ogłoszenie będzie umieszczona na stronie internetowej biuletynu informacji publicznej (http://www.tuszyn.info.pl) oraz na tablicy informacyjnej urzędu. Urząd Miasta Tuszyn nie zwraca przekazanych dokumentów aplikacyjnych.


Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV , powinny być opatrzone klauzulą :

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z 29.08.1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926).





Informacja wytworzona przez / odpowiada za treść informacji:
  Piter Sylwia [Kierownik Referatu Ogólnoorganizacyjnego] dnia 30 2011

Informacja opublikowana przez:
  dnia 30 2011 godz. 13:14
Liczba odsłon:
  2547 od 30 2011 godz. 13:14  (średnio 0.51 odsłon/dobę)

 

 

Urząd Miasta w Tuszynie
tuszyn@tuszyn.info.pl