|
|
|
Poniżej znajdują się szczegółowe informacje na temat oferty pracy.
|
URZĄD MIASTA W TUSZYNIE POSZUKUJE KANDYDATÓW NA STANOWISKO KIEROWNIKA SAMORZADOWEJ PRZYCHODNI ZDROWIA |
|
| Osoba/instytucja zgłaszająca ofertę: |
|
URZĄD MIASTA W TUSZYNIE
|
| Oferowane stanowisko: |
|
KIEROWNIK SAMORZADOWEJ PRZYCHODNI ZDROWIA W TUSZYNIE
|
| Wymiar czasu: |
|
Pełny etat
|
| Miejsce składania ofert: |
|
Sekretariat Urzędu Miasta Tuszyna (Tuszyn, ul. Piotrkowska 2/4 )
|
| Wymagania: |
|
1.1. Wymagania niezbędne:
-
wykształcenie wyższe, mile widziane podyplomowe
-
co najmniej sześcioletni staż pracy, mile widziane doświadczenie w kierowaniu samodzielnym zakładem opieki zdrowotnej,
-
pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
-
brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
1.2. Wymagania dodatkowe:
1) Znajomość regulacji prawnych w zakresie zajmowanego stanowiska, w szczególności:
· ustawy o zakładach opieki zdrowotnej,
· ustawy o finansach publicznych
· znajomość przepisów kadrowych w zakresie pracowników ZOZ.
-
Zdolności organizacyjne, kreatywność, odpowiedzialność, systematyczność, rzetelność, zaangażowanie, komunikatywność, wysoka kultura osobista, dyspozycyjność i odporność na stres, umiejętność podejmowania trudnych i szybkich decyzji,
-
własną koncepcje zarządzania placówką , przedstawioną w formie pisemnej.
|
| Zakres obowiązków: |
|
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Do zakresu obowiązków kierownika Samorządowej Przychodni Zdrowia należeć będzie w szczególności reprezentowanie Przychodni, podejmowanie decyzji dotyczących funkcjonowania Przychodni.
|
| Wymagane dokumenty: |
|
Wymagane dokumenty:
a) życiorys (CV) - (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), b) list motywacyjny, c) dokumenty poświadczające wykształcenie (kserokopie dyplomów, świadectw ), d) zaświadczenie lub oświadczenie o niekaralności, e) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach f) kopie świadectw pracy .
|
| Dodatkowe informacje: |
|
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Urzędu Miasta Tuszyn (Tuszyn, ul. Piotrkowska 2/4 ) z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko Kierownik SPZ”, w terminie do dnia 10.06.2011r. do godz. 15.00 . Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
Ogłoszenie będzie umieszczona na stronie internetowej biuletynu informacji publicznej (http://www.tuszyn.info.pl) oraz na tablicy informacyjnej urzędu. Urząd Miasta Tuszyn nie zwraca przekazanych dokumentów aplikacyjnych.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV , powinny być opatrzone klauzulą :
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z 29.08.1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926).
|
|
| Informacja wytworzona przez / odpowiada za treść informacji: |
|
dnia 30 2011
|
| Informacja opublikowana przez: |
|
dnia 30 2011 godz. 13:14
|
|
|
Liczba odsłon: |
|
2547 od 30 2011 godz. 13:14 (średnio 0.51 odsłon/dobę) |
|
|
|
|
|