Informacja o wynikach naboru na stanowisko: Sekretarz Miasta

Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru na ww. stanowisko Sekretarza Gminy nie doszło do wyboru kandydata.


Uzasadnienie dokonanego wyboru
   

Komisja ds. Naboru dokonała oceny kwalifikacji i umiejętności kandydatów biorących udział w naborze, przy zastosowaniu przyjętych w naborze metod i technik selekcji. W ocenie Komisji ds. Naboru kandydaci, którzy przystąpili do rozmowy kwalifikacyjnej nie spełniali w dostatecznym stopniu wymagań określonych w ogłoszeniu o naborze na stanowisko sekretarza gminy w Urzędzie Miasyta w Tuszynie.

W związku z powyższym nabór zakończono bez wyłonienia kandydata do zatrudnienia na ww. stanowisku.



Informacja wytworzona przez / odpowiada za treść informacji:
  Sylwia Piter [Kierownik Referatu Ogólnoorganizacyjnego] dnia 1 2011

Informacja opublikowana przez:
  dnia 23 2011 godz. 15:03






Poniżej znajdują się szczegółowe informacje na temat oferty pracy.


URZĄD MIASTA W TUSZYNIE POSZUKUJE KANDYDATÓW NA STANOWISKO SEKRETARZA MIASTA

Osoba/instytucja zgłaszająca ofertę:
  URZĄD MIASTA W TUSZYNIE ul. Piotrkowska 2/4 95-080 Tuszyn

Oferowane stanowisko:
  Sekretarz Miasta

Wymiar czasu:
  pełen etat

Miejsce składania ofert:
  Sekretariat Urzędu Miasta W Tuszynie ul. Piotrkowska 2/4 95-080 Tuszyn

Wymagania:
 

1) wykształcenie wyższe, mile widziane podyplomowe

2) co najmniej dziesięcioletni staż pracy, w tym minimum pięcioletni staż pracy na stanowisku kierowniczym w jednostkach samorządu terytorialnego.

3) obywatelstwo polskie,

4) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,

5) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia blicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

6) nieposzlakowana opinia,

Wymagania dodatkowe:

1)   Znajomość regulacji prawnych w zakresie zajmowanego stanowiska, w szczególności:

· ustawy o finansach publicznych

· ustawy o samorządzie gminnym,

· kodeksu postępowania administracyjnego,

. przepisów dotyczących dotacji,

· znajomość przepisów kadrowych w zakresie pracowników samorządowych.

2) Zdolności organizacyjne, kreatywność, odpowiedzialność, systematyczność, rzetelność, zaangażowanie, komunikatywność, wysoka kultura osobista, dyspozycyjność i odporność na stres, umiejętność podejmowania trudnych i szybkich decyzji.

3) znajomość języka obcego (angielski, niemiecki)



Zakres obowiązków:
 

Do zakresu obowiązków Sekretarza Miasta należeć będzie w szczególności realizacja zadań Sekretarza określonych w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miasta w Tuszynie, dostępnym do wglądu na stronie (http://www.tuszyn.info.pl).



Wymagane dokumenty:
 

a) życiorys (CV),

b) list motywacyjny,

c) dokumenty poświadczające wykształcenie (kserokopie dyplomów, świadectw ),

d) zaświadczenie lub oświadczenie o niekaralności,

e) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach

Dodatkowe informacje:
 

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Urzędu Miasta Tuszyn (Tuszyn,                                ul. Piotrkowska 2/4 ) z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko Sekretarza Gminy”, w terminie do dnia 20.12.2010r. do godz. 12.00 . Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.

Ogłoszenie będzie umieszczona na stronie internetowej biuletynu informacji publicznej (http://www.tuszyn.info.pl) oraz na tablicy informacyjnej urzędu. Urząd Miasta Tuszyn nie zwraca przekazanych dokumentów aplikacyjnych.

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą :

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych                   do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z 29.08.1997 roku o ochronie danych osobowych  (Dz.U. Z 2002 r.     Nr 101, poz. 926) oraz ustawą  z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych ( Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z dnia 18 grudnia 2008 roku).  



Informacja wytworzona przez / odpowiada za treść informacji:
  Piter Sylwia [Kierownik Referatu Ogólnoorganizacyjnego] dnia 8 2010

Informacja opublikowana przez:
  dnia 8 2010 godz. 15:48
Liczba odsłon:
  2944 od 8 2010 godz. 15:48  (średnio 0.57 odsłon/dobę)

 

 

Urząd Miasta w Tuszynie
tuszyn@tuszyn.info.pl