1) wykształcenie wyższe, mile widziane podyplomowe
2) co najmniej dziesięcioletni staż pracy, w tym minimum pięcioletni staż pracy na stanowisku kierowniczym w jednostkach samorządu terytorialnego.
3) obywatelstwo polskie,
4) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
5) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia blicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
6) nieposzlakowana opinia,
Wymagania dodatkowe:
1) Znajomość regulacji prawnych w zakresie zajmowanego stanowiska, w szczególności:
· ustawy o finansach publicznych
· ustawy o samorządzie gminnym,
· kodeksu postępowania administracyjnego,
. przepisów dotyczących dotacji,
· znajomość przepisów kadrowych w zakresie pracowników samorządowych.
2) Zdolności organizacyjne, kreatywność, odpowiedzialność, systematyczność, rzetelność, zaangażowanie, komunikatywność, wysoka kultura osobista, dyspozycyjność i odporność na stres, umiejętność podejmowania trudnych i szybkich decyzji.
3) znajomość języka obcego (angielski, niemiecki)
|