|
- wykształcenie wyższe ekonomiczne lub podyplomowe ekonomiczne
- co najmniej pięcioletni staż pracy, w tym trzyletni staż pracy w księgowości (do stażu pracy wlicza się wykonywanie działalności gospodarczej zgodnie z art. 6 ust. 4 pkt 1 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych. Preferowany trzyletni staż pracy w księgowości w jednostkach budżetowych oraz jednostkach samorządu terytorialnego.
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- biegła obsługa programów komputerowych, w tym pakiet Office (Word, Excel), Windows, Internet Explorer oraz znajomość programów finansowo-księgowych.
Wymagania dodatkowe.
1) Znajomość regulacji prawnych w zakresie zajmowanego stanowiska, w szczególności:
· ustawy o finansach publicznych oraz aktów prawnych wydanych na jej podstawie w zakresie dotyczącym gminy i jednostek budżetowych,
· ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,
· ustawy o samorządzie gminnym,
· ustawy o dochodach jednostek samorządu terytorialnego,
· ustawy o rachunkowości oraz przepisów dotyczących rachunkowości budżetowej jednostek samorządu terytorialnego, w tym ewidencji podatkowej,
· przepisów dotyczących sprawozdawczości budżetowej i finansowej jednostek samorządu terytorialnego,
· kodeksu postępowania administracyjnego,
· postępowania egzekucyjnego w administracji,
· ordynacji podatkowej,
· przepisów dotyczących podatków i opłat lokalnych,
· przepisów dotyczących dotacji,
· przepisów dotyczących podatku od towarów i usług,
· znajomość przepisów płacowo-kadrowych w zakresie pracowników samorządowych.
2) Zdolności organizacyjne, kreatywność, odpowiedzialność, systematyczność, rzetelność, zaangażowanie, komunikatywność, wysoka kultura osobista, dyspozycyjność i odporność na stres, umiejętność podejmowania trudnych i szybkich decyzji.
|
|
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Urzędu Miasta Tuszyn (Tuszyn, ul. Piotrkowska 2/4 ) z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko Zastępcy Skarbnika”, w terminie do dnia 11.01.2010r. do godz. 15.00 . Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
Ogłoszenie będzie umieszczona na stronie internetowej biuletynu informacji publicznej (www.tuszyn.info.pl) oraz na tablicy informacyjnej urzędu. Urząd Miasta Tuszyn nie zwraca przekazanych dokumentów aplikacyjnych.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą :
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z 29.08.1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U. Z 2002 r. Nr 101, poz.926) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych ( Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z dnia 18 grudnia 2008 roku).
|