Informacja o wynikach naboru na stanowisko: podinspektora w Referacie Podatków, Budżetu i Planowania

Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru na ww. stanowisko została zatrudniona Pani Żaneta Gabczyńska zamieszkała w Tuszynie.


Uzasadnienie dokonanego wyboru
  Zgodnie z załącznikiem.


» Pliki powiązane:

oryginalny dokument
Dodany: 27.10.2009 godz. 15:04


Informacja wytworzona przez / odpowiada za treść informacji:
  Sylwia Piter [Kierownik Referatu Ogólnoorganizacyjnego] dnia 0 0000

Informacja opublikowana przez:
  dnia 27 2009 godz. 15:04






Poniżej znajdują się szczegółowe informacje na temat oferty pracy.


Urząd Miasta w Tuszynie poszukuje kandydatów na stanowisko podinspektora w Referacie Podatków, Budżetu i Planowania

Osoba/instytucja zgłaszająca ofertę:
  Urząd Miasta w Tuszynie, 95-080 Tuszyn, ul. Piotrkowska 2/4

Oferowane stanowisko:
  podinspektora w Referacie Podatków, Budżetu i Planowania

Wymiar czasu:
  pełny etat

Miejsce składania ofert:
  Sekretariat Urzędu Miasta w Tuszynie, 95-080 Tuszyn, ul. Piotrkowska 2/4

Wymagania:
 

a) wykształcenie średnie ( preferowane wyższe ),

b) minimum 3 letni staż pracy,

c) biegła znajomość Ordynacji Podatkowej , Ustawy o Postępowaniu Egzekucyjnym                       w Administracji,

d) podstawowa znajomość zasad funkcjonowania samorządu terytorialnego i procedur

     administracyjnych (Kpa),

e) znajomość pakietu MS Office.



Zakres obowiązków:
 

a) przeprowadzanie pełnej procedury administracyjnej, dotyczącej egzekucji należnej Gminie Tuszyn opłaty lokalnej,

            b) analizowanie złożonych deklaracji podatkowych,

            c) prowadzenie spraw związanych z wydawaniem decyzji określających zaległości

                 podatkowe od osób prawnych i fizycznych oraz z  wystawianie tytułów wykonawczych

                 na zaległości podatkowe.



Wymagane dokumenty:
 

             a) życiorys (CV),

             b) list motywacyjny,

             c) dokumenty poświadczające wykształcenie (kserokopie dyplomów, świadectw ),

             d) zaświadczenie lub oświadczenie o niekaralności,

             e) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.



Dodatkowe informacje:
 

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Urzędu Miasta Tuszyn

( Tuszyn, ul. Piotrkowska 2/4 ) z dopiskiem: dotyczy naboru na stanowisko Podinspektora w REFERACIE PODATKÓW, BUDŻETU I PLANOWANIA w terminie do dnia 18.09.2009r. do godz. 15.00

Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.

Ogłoszenie będzie umieszczona na stronie internetowej biuletynu informacji publicznej (www.tuszyn.info.pl)

oraz na tablicy informacyjnej urzędu.

Urząd Miasta Tuszyn nie zwraca przekazanych dokumentów aplikacyjnych. 

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą :

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych

do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z 29.08.1997 roku o ochronie danych osobowych  (Dz.U. Z 2002 r. Nr 101, poz.926) oraz ustawą  z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych ( Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z dnia 18 grudnia 2008 roku).   





» Pliki powiązane:

oryginalny dokument
Dodany: 27.10.2009 godz. 15:04


Informacja wytworzona przez / odpowiada za treść informacji:
  Piter Sylwia [Kierownik Referatu Ogólnoorganizacyjnego] dnia 9 2009

Informacja opublikowana przez:
  dnia 9 2009 godz. 09:41
Liczba odsłon:
  1472 od 9 2009 godz. 09:41  (średnio 0.26 odsłon/dobę)

 

 

Urząd Miasta w Tuszynie
tuszyn@tuszyn.info.pl