Numer: 2 Kategoria: Nieruchomości do sprzedaży
Informujemy, że do SIWZ zostały złożone zapytania. Treść zapytań oraz odpowiedzi Zamawiającego znajdują się w załącznku (na samym dole ogłoszenia).
Numer ogłoszenia: 26624 - 2008; data zamieszczenia: 08.02.2008 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Tuszyn, ul. Piotrkowska 2/4, 95-080 Tuszyn, woj. łódzkie, tel. 042 6143325, fax 042 6143069.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA WODOCIĄGU W UL. PODDĘBINA I UL. KOCHA W TUSZYNIE - I etap ok. 1,2 km..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje wykonanie robót budowlanych na podstawie Decyzji Nr 165/2007/T - Starosty Powiatu Łódzkiego Wschodniego z dnia 04.12.2007 roku znak:BGiGN.T- 735/448/171/2007 w zakresie ograniczonym jak niżej, polegającym na budowie i przekazaniu do eksploatacji kompletnego zadania inwestycyjnego stanowiącego budowę wodociągu w ul. Poddębina i ul. Kocha w Tuszynie - I etap ok. 1,2 km, w tym m.in.: budowę sieci wodociągowej z rur PVC o śred.160 mm - 995,6 m, z rur PVC o śred.110 mm - 23,20 m, z rur PE TS o śred. 160 mm - 152,5m budowę przyłączy do posesji w pasie drogowym w liczbie 18 szt. z rur PE w tym: o śred.40 mm - 15 szt, i o śred. 63 mm - 3 szt., z zakończeniem przyłączy zasuwą odcinającą przed ogrodzeniem ( w granicach pasa drogowego), budowę 13 szt. hydrantów podziemnych o śred.80 mm, w tym 12 szt. hydrantów instalowanych bezpośrednio na sieci i 1 hydrant instalowany na wysięgniku - L=5m, budowę niezbędnej armatury odcinającej - montaż 6 zasuw w tym 5 szt. o śred. 160 mm i 1 szt. o śred. 110 mm, odtworzenie nawierzchni, według dokumentacji technicznej oraz specyfikacji technicznej wraz z niezbędnymi pracami towarzyszącymi wynikłymi po przeprwadzonej wizji lokalnej.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00-8.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.06.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
-
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. a) udokumentują doświadczenie z wykonania w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed dniem wszczęcia postępowania (tj. roboty wykonane pomiędzy 08.02.2003 r., a 08.02.2008 r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - minimum 1 roboty budowlanej odpowiadającej swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. budowa sieci wodociągowej o długości co najmniej 1,0 km ( jeden kilometr), z podaniem jej wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów, że robota ta zostały wykonane należycie ( np. referencje, protokoły odbioru). b) dysponują osobą, która przy realizacji przedmiotowego zamówienia sprawować będzie funkcję kierownika budowy - musi to być osoba posiadająca uprawnienia budowlane do nadzorowania i kierowania robotami w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie sieci i instalacji sanitarnych (minimum wodociągowe) i posiadać aktualny wpis do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotowego zamówienia. a) posiadają polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków odbędzie się w systemie zero-jedynkowym - wykonawca spełnia warunek - wykonawca nie spełnia warunku, na podstawie przedłożonych przez wykonawców dokumentów i oświadczeń. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
-
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu , zamawiający żąda przedłożenia przez wykonawcę następujących dokumentów i oświadczeń: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4 - 8 Pzp - w przypadku spółek informacja dotycząca aktualnych członków władz - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9 Pzp - dot. podmiotów zbiorowych - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6) oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Pzp - załącznik nr 4 do IDW 7) oświadczenie, że wykonawca spełnia wymagania określone w art.22 ust.1 Pzp - załącznik nr 2 do IDW, 8) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed dniem wszczęcia postępowania ( tj. roboty wykonane pomiędzy 08.02.2003 r , a 08.02.2008 r), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości i daty oraz miejsca wykonania. Przez roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia należy rozumieć wykonanie minimum 1 roboty budowlanej tj. budowę sieci wodociągowej o długości co najmniej 1,0 km ( jeden kilometr) - załącznik nr 6 do IDW, 9) dokumenty ( co najmniej 1 np. referencja, protokół odbioru), potwierdzający, że zamówienie o którym mowa w pkt.5.2.a) zostało wykonane należycie, 10) wykaz zawierający dane osoby o której mowa w pkt.5 2.b) - , która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia sprawując funkcję kierownika budowy - załącznik nr 5 do IDW. Wymagane załączenie kserokopii uprawnień budowlanych wraz z aktualnym wpisem do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, 11) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności , 12) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w niniejszym postępowaniu - załącznik nr 3 do IDW
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tuszyn.info.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urzad Miasta w Tuszynie ul. Piotrkowska 2/4 95-080 TUSZYN.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.03.2008 godzina 11:30, miejsce: Urząd Miasta w Tuszynie ul. Piotrkowska 2/4 95-080 Tuszyn pok nr 1 - sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Termin otwarcia ofert : 05-03-08 godz. 12,00
Miejsce otwarcia ofert : Urząd Miasta w Tuszynie
ul. Piotrkowska 2/4 SALA KONFERENCYJNA
UWAGA ! DOKUMENTACJA PROJEKTOWA - dostępna jest pod adresem http://www.dokumentacja.tuszyn.info.pl/
|