Zamówienie publiczne na ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Zamawiającego.

Kategoria: Nieruchomości do sprzedaży


Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

www.tuszyn.info.pl

 

Tuszyn: Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Zamawiającego w zakresie I część zamówienia: Ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych, Ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku, Ubezpieczenie mienia od kradzieży zwykłej, Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk, Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej, Ubezpieczenie szyb i przedmiotów szklanych od stłuczenia, II część zamówienia: Ubezpieczenia komunikacyjne (OC, NNW, AC). III część zamówienia: Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków OSP forma imienna i bezimienna
Numer ogłoszenia: 30582 - 2013; data zamieszczenia: 22.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Tuszyn , ul. Piotrkowska 2/4, 95-080 Tuszyn, woj. łódzkie, tel. 042 6143325, faks 042 6143069.

ñ   Adres strony internetowej zamawiającego: www.tuszyn.info.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Zamawiającego w zakresie I część zamówienia: Ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych, Ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku, Ubezpieczenie mienia od kradzieży zwykłej, Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk, Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej, Ubezpieczenie szyb i przedmiotów szklanych od stłuczenia, II część zamówienia: Ubezpieczenia komunikacyjne (OC, NNW, AC). III część zamówienia: Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków OSP forma imienna i bezimienna.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Zamawiającego w zakresie ubezpieczenia mienia od ognia i innych zdarzeń losowych, ubezpieczenia mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku, ubezpieczenia mienia od kradzieży zwykłej, ubezpieczenia sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk, ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej, ubezpieczenia szyb od stłuczenia, ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków członków OSP (forma bezimienna i imienna), ubezpieczeń komunikacyjnych w następujących jednostkach organizacyjnych: 1. Gmina Tuszyn, ul. Piotrkowska 2/4, 95-080 Tuszyn NIP: 728-25-99-683 REGON: 590648304 2. Urząd Miasta w Tuszynie, ul. Piotrkowska 2/4 95-080 Tuszyn NIP: 771-10-10-195 REGON: 000526475 3. Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Żeromskiego 24/26, 95-080 Tuszyn NIP: 771-11-04-507 REGON: 004710017 4. Miejskie Centrum Sportu i Wypoczynku ul. Noworzgowska 20, 95-080 Tuszyn NIP: 728-232-66-55 REGON: 473244939 5. Miejski Ośrodek Kultury Sportu i Turystyki ul. Noworzgowska 20 A, 95-080 Tuszyn NIP: 771-10-84-147 REGON: 590283506 6. Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Ul. Parkowa 2, 95-080 Tuszyn NIP: 771-00-10-201 REGON: 7. Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Tuszynie Ul. Brzezińska 86a, 95-080 Tuszyn NIP: 771-000-69-84 REGON: 590314655 8. Przedszkole Miejskie Nr 1 w Tuszynie Ul. Tysiąclecia 4, 95-080 Tuszyn NIP: 771-10-82-652 REGON: 590347376 9. Przedszkole Miejskie Nr 2 w Tuszynie Ul. Sienkiewicza 8, 95-080 Tuszyn NIP 771-10-82-645 REGON 10. Szkoła Podstawowa w Górkach Górki Duże, ul. Jutroszewska 17, 95-080 Tuszyn NIP: 771-10-75-059 REGON: 11. Szkoła Podstawowa Nr. 1 im. Władysława Jagiełły w Tuszynie Ul. Piotrkowska 15, 95-080 Tuszyn NIP 771-10-75-131 REGON 00124830 12. Szkoła Podstawowa Nr. 2 im. Stefanii Sempołowskiej w Tuszynie Ul. Józefa Poniatowskiego 11, 95-080 Tuszyn NIP 771-10-75-094 REGON 000816345 13. Szkoła Podstawowa im. Królowej Jadwigi w Wodzinie Prywatnym Wodzin Prywatny ul. Szkolna 1, 95-080 Tuszyn NIP 771-10-74-999 REGON 001232072 14. Gimnazjum w Wodzinie Prywatnym Wodzin Prywatny ul. Szkolna 1, 95-080 Tuszyn NIP 728-23-70-549 REGON 472371328 15. Gimnazjum Nr 1 w Tuszynie Ul. Piotrkowska 13, 95-080 Tuszyn NIP 728-22-96-014 REGON 472233460 16. Gimnazjum Nr 2 w Tuszynie Ul. Poniatowskiego 11, 95-080 Tuszyn NIP 728-22-96-008 REGON 472233477.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

ñ   Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

ñ   W przypadku wzrostu majątku w okresie trwania umowy, zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w trybie z wolnej ręki, których wartość nie przekroczy 50% wartości zamówienia podstawowego, na zasadach określonych w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

ñ   Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

ñ   III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

ñ   poprzez posiadanie uprawnień do wykonywania działalności ubezpieczeniowej, Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności ubezpieczeniowej na podstawie przedłożonych dokumentów

ñ   III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

ñ   Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

ñ   III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

ñ   Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

ñ   III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

ñ   Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

ñ   III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

ñ   Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

ñ   III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

ñ   koncesję, zezwolenie lub licencję

ñ   III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

ñ   oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

ñ   aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

ñ   III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

ñ   nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

 

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

ñ   inne dokumenty

1. Ogólne (szczególne) warunki wszystkich ubezpieczeń określonych w przedmiocie zamówienia. 2. Oświadczenie o posiadaniu statutu przewidującego możliwość ubezpieczenia podmiotów nie będących członkiem towarzystwa dotyczy Wykonawcy działającego w formie towarzystwa ubezpieczeń wzajemnych.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oświadczenie Wykonawcy według załączonego wzoru o informowaniu przez Wykonawcę pełnomocnika Zamawiającego o bieżącej likwidacji szkód Zamawiającego. 2. Wypełniony Formularz ofertowy podpisany przez osobę (osoby) uprawnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia niżej wymienionych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w zakresie: 1. zmiany dotyczące terminów płatności, wysokości i liczby rat składki; 2. zmiana wysokości składki lub raty składki w przypadku zmiany sumy ubezpieczenia; 3. zmiany dotyczące liczby jednostek organizacyjnych Zamawiającego i ich formy prawnej, w przypadku powstania nowych jednostek, przekształcenia, wyodrębniania, połączenia lub likwidacji; 4. rozszerzenie zakresu ubezpieczenia; 5. korzystne dla Zamawiającego zmiany zakresu ubezpieczenia wynikające ze zmian OWU Wykonawcy, za zgodą Zamawiającego i Wykonawcy; 6. zmiana zakresu ubezpieczenia wynikająca ze zmian przepisów prawnych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tuszyn.info.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta w Tuszynie ul. Piotrkowska 2/4 95-080 Tuszyn.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.01.2013 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miasta w Tuszynie ul. Piotrkowska 2/4 95-080 Tuszyn ( sekretariat - pok. Nr 1 ).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

V. Miejsce otwarcia ofert: Urząd Miasta w Tuszynie, ul. Piotrkowska 2/4 95-080 Tuszyn  sala

    konferencyjna.

    Termin otwarcia ofert: 31.01.2013r., godz. 11:00

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Ubezpieczenie mienia oraz oc..

ñ   1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych, Ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku, Ubezpieczenie mienia od kradzieży zwykłej, Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk, Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej, Ubezpieczenie szyb i przedmiotów szklanych od stłuczenia,.

ñ   2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8, 66.51.51.00-4, 66.51.54.00-7, 66.51.50.00-3, 66.51.64.00-4, 66.51.50.00-3.

ñ   3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.

ñ   4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

ñ   1. Cena - 80

ñ   2. Zaakceptowanie dodatkowych klauzul - 20

 

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Ubezpieczenia komunikacyjne.

ñ   1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ubezpieczenia komunikacyjne (OC, NNW, AC)..

ñ   2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.61.00-1, 66.51.41.10-0, 66.51.21.00-3.

ñ   3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.

ñ   4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

ñ   1. Cena - 80

ñ   2. Zaakceptowanie klauzul dodatkowych - 20

 

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków OSP..

ñ   1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków OSP (forma imienna) 2.Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków OSP (forma bezimienna)..

ñ   2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.21.00-3.

ñ   3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.

ñ   4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

 


» ZAŁĄCZNIKI «
SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA NA OCHRONĘ UBEZPIECZENIOWĄ W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO
Dodany: 23.01.2013 godz. 12:02
 
załącznik SIWZ 1
Dodany: 23.01.2013 godz. 12:02
 
załącznik SIWZ 2
Dodany: 23.01.2013 godz. 12:02
 
załącznik SIWZ 3
Dodany: 23.01.2013 godz. 12:04
 
załącznik SIWZ 4
Dodany: 23.01.2013 godz. 12:04
 
załącznik SIWZ 5
Dodany: 23.01.2013 godz. 12:04
 
Odpowiedzi na pytania Wykonawców
Dodany: 01.02.2013 godz. 17:33
 
Załącznik nr 1 do `Odpowiedzi na pytania Wykonawców`
Dodany: 01.02.2013 godz. 17:33
 
Załącznik nr 2 do `Odpowiedzi na pytania Wykonawców`
Dodany: 01.02.2013 godz. 17:33
 



Ostateczny termin składania ofert:
  6 luty 2013 godz. 10:30



Informacja wytworzona przez / odpowiada za treść informacji:
  Sylwia Piter [Kierownik Referatu Ogólnoorganizacyjnego] dnia 22 styczeń 2013
Informacja opublikowana przez:
  Adam Nawrocki dnia 22 styczeń 2013 godz. 17:13
Liczba odsłon:
  1557 od 22 styczeń 2013 godz. 17:13  (średnio 1.36 odsłon/dobę)

 

 

Urząd Miasta w Tuszynie
tuszyn@tuszyn.info.pl