Kategoria: Nieruchomości do sprzedaży
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Tuszyn, ul. Piotrkowska 2/4, 95-080 Tuszyn, woj. łódzkie, tel. 042 6143325, fax 042 6143069.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.tuszyn.info.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sali sportowej i biblioteki przy Szkole Podstawowej Nr 2 w Tuszynie-Lesie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na budowie / pod klucz / i przekazaniu ( wraz z decyzją o pozwoleniu na użytkowanie ) do eksploatacji kompletnego zadania inwestycyjnego pn. / Budowa sali gimnastycznej i biblioteki przy Szkole Podstawowej Nr 2 w Tuszynie-Lesie / zgodnie z decyzją o pozwoleniu na budowę Nr 75/2006/T, dokumentacją projektowo-wykonawczą oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. Zakres robót obejmuję: 1/ Budowę sali sportowej o wymiarach boiska 12 x 24 m z zapleczem socjalno - sanitarnym o powierzchni użytkowej 532 m2 i kubaturze 3 728 m3 . 2/ Wykonanie instalacji wod.-kan., c.o. 3/ Wykonanie kotłowni gazowej. 4/ Wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej. 5/ Wykonanie instalacji elektrycznej. 6/ Wykonanie instalacji elektrycznej oświetlenia awaryjnego, kotłowni i wentylacji. 7/ Wykonanie instalacji niskoprądowych. 8/ Budowę biblioteki szkolnej ( budynek parterowy, bez podpiwniczenia, w technologii tradycyjnej murowanej ) o powierzchni użytkowej 67 m2 i kubaturze 314 m3 z instalacją wod.-kan., c.o. i elektryczną. 9/ Wykonanie przyłącza wodociągowego oraz sieci kanalizacji sanitarnej 10/ Wykonanie sieci kanalizacji deszczowej 11/ Wykonanie instalacji gazowej zewnętrznej n/c ze stacją redukcyjno-pomiarową 12/ Wykonanie przyłącza energetycznego kablowego. 13/ Wykonanie zjazdu oraz nawierzchni placu przed salą gimnastyczną. 14/ Zakup, dostawa i montaż wyposażenia obiektów. 15/ Rozbiórka istniejącego budynku mieszkalnego oraz budynku biblioteki z garażem ( z likwidacją istniejących przyłączy ). 16/ Wykonanie oznakowania wewnętrznego budynku ( opis i numeracja pomieszczeń, tablica informacyjna, tablica na klucze itp. ) 17/ Wykonanie innych prac nieujętych w dokumentacji projektowej, STWiOR, SIWZ, a niezbędnych do prawidłowego wykonania, uruchomienia / pod klucz / i przekazania do użytku przedmiotowego obiektu.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.40.00.00-1, 45.21.22.22-8, 45.21.23.30-8.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 20 000 zł.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1/ Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2/ Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca : a/ wykazał, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował co najmniej jedno zamówienie obejmujące roboty budowlane w zakresie budowy sali gimnastycznej z zapleczem socjalno- sanitarnym o wymiarach pola gry nie mniejszych niż 12 x 24 m i wartości robót brutto minimum 2 000 000 zł oraz załączeniem dokumentów, że roboty zostały wykonane należycie np. referencje, protokoły odbioru końcowego itp. ; b/ dysponował osobami posiadającymi wymagane uprawnienia, które przewidziane są do kierowania robotami budowlanymi ( kierownik budowy / robót ) w specjalnościach : - konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń; - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, W/w osoby muszą posiadać co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego od momentu uzyskania uprawnień budowlanych, aktualny wpis na listę członków właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa oraz obowiązkowe ubezpieczenie OC. 3/ Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał: a/ polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 500.000 zł 4/ Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5/ Udzielą co najmniej 60 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia. 2. Złożone przez wykonawcę dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt 9 IDW stanowiły będą podstawę oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu wg reguły : spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie wskazanym w niniejszej specyfikacji: 1/ Wypełniony formularz oferty stanowiący załącznik Nr 1 do SIWZ; 2/ Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3/ Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4/ Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5/ Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy tj. potwierdzającą, że wobec podmiotu zbiorowego sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6/ Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - załącznik nr 2 do IDW; 7/ Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 44 ustawy - załącznik Nr 3 do IDW; 8/ Oświadczenia wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1-2 ustawy - załącznik Nr 4 do IDW; 9/ Wykaz wykonanych robót budowlanych (wg załącznik nr 5 ) w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Przedłożone przez oferenta wykazy i dokumenty muszą potwierdzać, że wykonane roboty spełniają wymagania opisane w pkt 8.1.2a; 10/ Wykaz osób (wg załącznik nr 6 ), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Przedłożone przez oferenta wykazy i dokumenty muszą potwierdzać, że przewidziany do realizacji niniejszego zamówienia personel spełnia wymagania opisane w pkt 8.1.2b. 10/ Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 500.000 zł 11/ Oświadczenie ( wg załącznika Nr 7 ) zawierające potwierdzenie udzielenia gwarancji.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tuszyn.info.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta w Tuszynie ul. Piotrkowska 2/4 95-080 Tuszyn.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.09.2007 godzina 11:30, miejsce: Urząd Miasta w Tuszynie ul. Piotrkowska 2/4 95-080 Tuszyn sekretariat - pok. nr 1.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
DOKUMENTACJA PROJEKTOWA - dostępna jest pod adresem http://www.dokumentacja.tuszyn.info.pl/
|