Kategoria: Nieruchomości do sprzedaży
Tuszyn: Przebudowa ul. Kolonijnej w Żerominie na odcinku od pos. nr 10 do pos. nr 23 o dł. ok. 650 mb.Numer ogłoszenia: 137057 - 2007; data zamieszczenia: 08.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Tuszyn, ul. Piotrkowska 2/4, 95-080 Tuszyn, woj. łódzkie, tel. 042 6143325, fax 042 6143069.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ul. Kolonijnej w Żerominie na odcinku od pos. nr 10 do pos. nr 23 o dł. ok. 650 mb..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa ul. Kolonijnej w Żerominie polegająca na wykonaniu: - profilowania nawierzchni istniejącej jezdni tłuczniowej oraz podbudowy z kruszywa łamanego o gr. 20 cm na pow. 1 950 m2 - przepustu drogowego z rur żelbetowych o dł. 7 mb - warstwy ścieralnej z mieszanki asfaltobetonowej o gr. 4 cm na pow. 1 770 m2 - plantowaniu poboczy z uzupełnieniem gruntem miejscowym na pow. 945 m2
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.11.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
-
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunek posiadania przez wykonawcę uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności objętej niniejszym zamówieniem oraz nie podlegania wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz. U. Nr 19, poz.177) Prawo zamówień publicznych ze zmianami. 2. Warunek posiadania przez wykonawcę:- niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. a/ dysponuje kierownikiem budowy, b/ wykonanie przez wykonawcę w okresie ostatnich pięciu lat co najmniej 1 roboty o wartości minimum 120 000 zł netto z zakresu przebudowy drogi. 3. Warunek znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia a/ posiadać środki finansowe w wysokości co najmniej 150 000 zł lub posiadać zdolność kredytową w wysokości co najmniej 150 000 zł b/ posiadać ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 4. Udzielenie 4 lat gwarancji na wykonane roboty, wbudowane materiały oraz zainstalowane urządzenia.
-
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - potwierdzające uprawnienia do wykonywania działań lub czynności objętych niniejszym zamówieniem. 2. Oświadczenie (z art. 22 ust. 1 pkt 1)-4)) sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej IDW. 3.Oświadczenie z art. 24, ust. 1- 2 u.p.z.p. sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej IDW 4. Wykaz osób (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do niniejszej IDW), które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 5 Oświadczenie o dysponowaniu sprzętem i narzędziami koniecznymi dla prawidłowego zrealizowania zamówienia - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 11 do niniejszej IDW.. 6 kierownik budowy oraz kierownicy robót ( w specjalności do kierowania robotami drogowymi ), - posiadają co najmniej 3 lat doświadczenia zawodowego od momentu uzyskania uprawnień oraz aktualny wpis na listę członków właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i wymaganego ubezpieczenia OC. 7. Wykaz (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do niniejszej IDW) zawierający potwierdzenie wykonania przez wykonawcę w okresie ostatnich 5-ciu lat przed dniem wszczęcia postępowania przetargowego robót budowlanych podobnych (odpowiadających swoim rodzajem i wartością do niniejszego zamówienia). Jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy od wskazanego w poprzednim zdaniu należy wskazać prace za ten okres. 8.Dokumenty potwierdzające, że zamówienia wskazane w załączniku nr 6 do niniejszej IDW zostały wykonane należycie. Przedkładane dokumenty muszą zawierać co najmniej:a) wskazanie, że wykonawca składający ofertę w niniejszym postępowaniu, realizował zamówienie, którego dokument dotyczy,b) wskazanie podmiotu, na rzecz którego realizowane było zamówienie, c) wskazanie zakresu realizowanego zamówienia, d) wskazanie wartości zamówienia, e)wskazanie daty wykonania, f) wskazanie miejsca wykonania, g) opinia podmiotu wskazanego powyżej w pkt. b) stwierdzająca, że zamówienie zostało wykonane należycie, h) podpis upoważnionego przedstawiciela podmiotu wskazanego w pkt. b) 9. informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek bankowy potwierdzająca posiadanie przez wykonawcę środków finansowych w wysokości co najmniej 150 000 zł lub posiadanie przez wykonawcę zdolności kredytowej w wysokości co najmniej 150 000 zł.. 10.polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.. 11. Oświadczenie ( sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do niniejszej IDW ) zawierające potwierdzenie udzielenia gwarancji
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tuszyn.info.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta w Tuszynie , ul. Piotrkowska 2/4 pok. nr 6..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.08.2007 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta w Tuszynie, 95-080 Tuszyn, ul. Piotrkowska 2/4 (sekretariat - pok. nr 1)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
|